[Pardus-kullanicilari] linux ve windows partition hk.

Huseyin ERSOY ersoy17 at gmail.com
16 Kas 2006 Per 17:29:53 EET

Merhaba arkadaşlar
Benim türkçe karakterlerle ilgili sorunum yok, yani ona dikkat etmedim.
Benim sorunum iki ayrı işletim sistemim var. İkisi ayri bootlu, (yeni
bioslardaki sata hdd özelliği ile kasanın içini açmadan primary olanı
seçebiliyoruz.) bunların arasındaki iletişimi paylaşılan dosyalar ile de
sağlamıyorum. Ne samba nede diğerleri. Birbirlerini ikinci bir yedek hdd
gibi goruyorlar. Windowsdan linuxa erişim programı buldum, erişimde problem
yok (sadece okuma yetkim var fazlasına gerek yok zaten). Ancak linuxdan
windowsa erişirken tam yetki istiyorum. Yedeğini aldığım çalışmalarımı veya
programlarımı kes ve yapıştır yapmak istiyorum. Bunun nasıl yapılacağını
bilen varsa yardım bekliyorum. Teşekkürler. İyi çalışmalar....