[Pardus-kullanicilari] PiSi'nin Eksikliği...

samet carco53 at gmail.com
16 Kas 2006 Per 03:05:03 EET

daha önce bir mailde yazmıştım bunu gerçekten merak ettim yardımcı
olur musun olmaz ise nedeni nedir....
şimdiden teşekkürler ii çalışmalar

bir teori

pisinin yapısını tam olarak bilmiyorum

bu arkadaşımız apache kursa
sonra en son update indexini gittiği cafeden indirse
sonra bunu apache içinde bir yere kopyalasa (yani gerekli yere
internette http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2
de ise localhostta
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2 olarak
denk gelicek sekilde)
daha sonra windowsta (windows/system32/drivers/etc) dizininde bulunan
hosts dosyaası gibi linuxta hangi dosya bilmiyorum
(tam adresi bilmedigim için ornekleri gozonune almayın)
 http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2 adresini
http://localhost/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2 adresine
yönlendirse

sonra pisi lu ile upgrade listesini alsa
(bu bölümü pisi it kurmak istediğimiz paket olarak değiştirebiliriz ve kurulu
olmayan bagımlılık listesini elde edemezmiyiz...)
alabilir mi buda bir soru

sonra bu listedeki packetleri tek tek veya baska bir yontemle indirip
evindeki bilgisayara kopyalayıp pisi up komudunu verse istedigine
ulasmıs olmaz mı ?

gercekten merak ettim