[Pardus-kullanicilari] Java

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Kas 2006 Çar 16:50:25 EET

Sayın Mustafa bey
Konqueror ile önerdiğiniz yolu denedim yine açmadı bu arada suse ye geçip
denedim açmayınca yardım seçeneği ile yönlendirdiği sayfada Java Runtime
Environment iseçip tıklayıp download seçeneği ile açılan sayfada wimxp macos
ve linux içinde iki versiyon vardı biri RPM15.7Mb cıvarı diğeri self
extracting file 16 kusur Mb RPM yi indirip YaST2 ile kaydedince sayfa açıldı
ve veri akışını görebildim Pardus da yüklü java uygulamalarının dışında bir
program zannedersem.Teşekkürler ve iyi çalışmalar

15.11.2006 tarihinde Mustafa Kılıç <mmustafakilic at gmail.com> yazmış: