[Pardus-kullanicilari] Java

Mustafa Kılıç mmustafakilic at gmail.com
15 Kas 2006 Çar 16:01:38 EET

15 Kas 2006 Çar 15:00 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:

> Buna gerek olmaması lazım.
>
> /ismail
Merhaba.
Hüseyin bilen beyin iletisinden sonra java içerikli bir sayfayı Konqueror ile
açtığımda java'yı yükleyemedi. Java yolu olarak "/opt/sun-jre/bin/java"
girdiğimde çalışmaya başladı. Bu bana özgü bir durum mu? Yoksa, girdiğim java
içerikli sayfalara özgü mü? Bilemiyorum.
Bana özgü bir durum değilse, ve "/opt/sun-jre/bin/java" yolu göstermemize
gerek yoksa, bununla ilgili bir hata raporu girmeme gerek var mı?
--
Mustafa Kılıç     <mmustafakilic at gmail.com>
http://www.fomus.org