[Pardus-kullanicilari] Tarih ve saat sorunu

Kayra Akman ckakman at gmail.com
15 Kas 2006 Çar 12:16:10 EET

Yeni üye olduğumdan bu konu başlığıyla 11 Kasım'da Hakan Demirbilek'in
atmış olduğu iletiye yanıt gönderemedim.

Pardus ATA'yı dün kurdum. Şu anda bilgisayarımdaki 2 diğer GNU/Linux
dağıtımıyla beraber kullanıyorum (Ubuntu/Kubuntu).

Pardus'un saati, 2 saat geri. Elle ayarlamak istemiyorum çünkü Ubuntu ve
Kubuntu ağ üzerinden ayarlayarak doğru şekilde ayarlayabiliyor saati.
(Elle ayarlayınca Ubuntu/Kubuntu saatini ileri almış oluyorum. Sorun
çözülmüş olmuyor. K/Ubuntu ağ üzerinden doğru ayarlayabildiğinden
Pardus'ta sorun olduğunu düşünüyorum.)

Bölge ayarı İstanbul olmasına karşın Pardus saati doğru göstermiyor.
Tasma'da UTC / GMT ile ilgili seçenekler göremedim. Ağ üzerinden saati
ayarlama işlevi de çalışmadı.

Bu konuda yardım bekliyorum.

Çağdaş Kayra Akman

NOT: Bilgisayarımda Windows yok. Ubuntu kurulumu sırasında saat ayarı
yaparken UTC'yi seçmiştim.