[Pardus-kullanicilari] Çalışan CD

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Kas 2006 Çar 11:47:56 EET

Arkadaşım
Çalışan cd yi indir kaydettikten sonra bu cd ile aç sistemi cd üzerinden
çalışsın Pardus incele  cd üzerinden olduğu için biraz yavaş çalışacak Benim
naçizane önerim ise hardında boş bir bölüm varsa o bölüme Kurulan cd ile
Pardus u incelemen hız ve etkinlikler açısından daha fazla bilgilendirir
sizi.Çalışan cd bünyesinde olmayan pk ler noksanlıklarını hissetirecektir
kanısındayım.Kolay gelsin

15.11.2006 tarihinde sefiktekin <sefiktekin at mynet.com> yazmış: