[Pardus-kullanicilari] HP PSC 1315 tanıtım ve kurulum sorunu.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
14 Kas 2006 Sal 23:20:25 EET

Arkadaşım
Benim kullandığım HP PSC 1315 yazıcıyı 3 Kasımda Alpha3 deneme sürümünde ve
Temiz kurduğum betada Cd den kurulum bittiği gibi ilk internete bağlanma ve
akabinde Printerimi
yönetici parolamı girerek ekle tıklamasını müteakkip açılan Kde printer
kurulumu penceresinde HP işaretleyip PSC 1310 hpijs tercihi ile bir seferde
tanıttım akabinde güncellemelr ve pk lere geçtim. Listede Photo smart 1315
serisini tercih ettiyseniz baskı oluşmuyor.Kolay gelsin

14.11.2006 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış: