[Pardus-kullanicilari] HP PSC 1315 tanıtım ve kurulum sorunu.

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
14 Kas 2006 Sal 23:03:53 EET

İyi akşamlar,
Beta sürümünü sıfırdan tertemiz kurdum.
Firefox'da bazı eklentiler dışında hiçbir paket kurmadım.
Ama,HP PSC 1315 yazıcımı tanıtamadım,kullanamıyorum.
Bu konuda 1.1 a3 kurulumunda 3747 numaralı hata kaydını
girmiştim.Oradaki çözümleri yineledim.Sonuç olumsuz:'Geçici bir yazıcı
oluşturulamadı.' vb.
Deneyen varmı.Bu yazıcıyı Pardus Beta'da kullanabilen
varmı.Varsa,fazladan herhangi bir ayar vs. yaptımı.
Gerçekten çok moralim bozuluyor.Bu düzeye geldik,ben hala bir yazıcıyı
kullanamıyorum Pardus'ta.Ne zaman sorunsuz kurulacak bu yazıcı.Çöpe
atacağım bu gidişle.
Kararlı sürüm çıkacak hala yazıcı tanıtmayla uğraşıyorum.Eğer sorun
kde'den ise atın bu sürümü,bir önceki sürümünü verin Pardus'a.
İnanın bunaldım,tanıtımını yaptığım insanlara da mahçup oldum.