[Pardus-kullanicilari] Pardus

Deniz Silahcilar deniz.silahcilar at linux.org.tr
14 Kas 2006 Sal 10:45:15 EET

On 11/14/06, sefiktekin <sefiktekin at mynet.com> wrote:

> Sizce ilk defa Pardus olacak biri olarak bu işin içinden çıkabilecekmiyim.
> Pascal Programla dilini bili yorum ama okulda bize toplamayı çıkarmayı
> öğrettiler yani basit şeyler. Tabi okuldan sonra kendimi biraz geliştirdim
> ama ne kadar yardımı olur bilmiyorum. Açıkcası ben çok tedirginim... Birde
> visual Basic biliyorum onun da yardımı olur mu? Teşekkürler... Herşey için.
>

> Emin ol Pardus kullanıcılarının %90'ının Pardusla ilk tanıştığında senden
eksiği var fazlası yoktu. Hepimiz bu mail listesini,forumları,wikiyi ve
google'ı kullanarak çıktı bu işin içinden :) İlk başlarda karşına çıkan
sorunlara biraz küfredebilirsin hatta "off bu ne windozun gözünü seveyim"de
diyebilirsin ama sorunları çözmeye başladıkça,pardusu tanımaya başladıkça
bir daha eski işletim sistemini açmak istemeyeceksin belli bir zaman sonrada
muhtemelen tamemen kaldıracaksındır.  Ben  3  ay  Pardus yada herhangi bir
linux dağıtımı kullanıpta (Gerçekten kullanıpta!) windoza geri dönen kimseyi
tanımadım

Aramıza hoşgeldin, kolay gelsin :)

--
Deniz Silahcılar