[Pardus-kullanicilari] Pardus

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
14 Kas 2006 Sal 09:53:58 EET

Selam,
En iyi yüzme öğretme yolu kontrollü olarak suya atmaktır :) Sen kontrollü olarak atla... Yardım ise istemediğin kadar :) Bu liste ve cümle internet elinin altındayken...

Zora girmeden, zorda kalmadan birşey öğrenilmez! Öğrenilse bile senin okulda öğrendiğin Pascal gibi olur. Sayı toplamaktan bilya saymaktan başka birşey öğretmezler... Daha sonra Delphi ile yazılabilmiş Excel, word türü ve daha nice güzel programlara ağzı açık bakarız :(

Kolay Gelsin,
Mucip:)