[Pardus-kullanicilari] internetten indirilen programlarin pardus a kurulmasi

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
12 Kas 2006 Paz 18:21:10 EET

en baris hatadan başlayalım, kurmak istediğiniz programlar ev
dizinininde mi? değilse komutları vermeden önce konsoldan o dizinin
içine giriyor musunuz?

şöyle tarif edeyim.. diyelim flash_7 kuracaksınız.. masaüstünüzde
indirdiniz ve tar dosyasını masaüstünüze açtınız.. konsolu pardus
menüsünden açmayın, masaüstünüzdeki flash_7 klasörüne girin, sağ
tıklayıp terminali burada aç komutu verin, açılan teminal
penceresinden ./flash_intall yazın ..

her kurulum paketi içinde mutlaka bir read me dosyası olur ve gerekli
komutlar orada yazar..

en basit çözüm pisi paketleri tabi ki..