[Pardus-kullanicilari] internetten indirilen programlarin pardus a kurulmasi

recep ozmen recepozmen at gmail.com
12 Kas 2006 Paz 18:14:59 EET

merhabalar arkadasar. internetten tar, tar gz, bin veya run seklinde pek cok
program veya surucu indirdim ancak ne yaptiysam kuramiyorum kafayi yemek
uzereyim. programlarin kurulum yardim dosyalarindaki yönergeleri ve pardus
un ./configure, make , make install bicimindeki  komutlarini denememe ragmen
bir turlu olmuyor. lutfen bana pardus a nasil program kurulacagini biri
anlatsin yoksa kafayi yiyecegim.

recep ozmen