[Pardus-kullanicilari] WIRELESS BAGLANTISI

Yasin Bahtiyar yasinbahtiyar at gmail.com
12 Kas 2006 Paz 16:45:31 EET

Aslında ati nin sürücüleri 3D desteği ile birlikte pardus a kurulabiliyor.
Sadece composite extensions ÅŸu an  deseklenmiyor... Fakat atinin sitesinden
indirilen sürücüerin kurulabilmesi için kurulumdan sonra opengl
kütüphanelerinin yerlerinin değiştirilmesi gerekiyor. Bu konuda daha önce
bilgi edinmek için bi mail atmıştım fakat hala bilgisizim neden durum böyle.
Elimde eski bir ati-drivers pisi paketi vardı ordan hareketle atini
sitesinden indirdiğim sürücüleri kurup 3D yi aktifleştirebilmiştim.

12.11.2006 tarihinde Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> yazmış:

> Ati ekran kartlarında sorun bizde değil, üreticide.. Düzgün ve sağlıklı
> çalışan sürücü üretmedikleri için bu tip sorunlarla karşılaşıyoruz..
>
> 12.11.2006 tarihinde TeBeSSüM Radyo <tebessum at tebessum.web.tr> yazmış:

Yasin Bahtiyar
Yıldız Technical University
Department of Computer Science and Engineering
Istanbul/Turkey