[Pardus-kullanicilari] WIRELESS BAGLANTISI

TeBeSSüM Radyo tebessum at tebessum.web.tr
12 Kas 2006 Paz 14:14:38 EET

Soylemek ıstedıgım sudur..

Eğer pardus butun linux dagıtımlarından bır adımonde olucaksa zaten pardus gercekten bır adımonde..kurulumu kolay gorunumu guzel ve gercekten cok guzeloldu bukonuda hıc suphem yok.
demekıstedıgım su;
ati ekrankartını bazı arkadaslarınkurduklarını goruyorum. ama bende cokmeye sebeboldu sımdı xorf.conf u geri alıp acabılırım pardusu. buda sorun degıl ancak benyanılmıyorsam xandros dagıtımının OPEN CIRCULATION surumunu denemıstım ve orada kurulum esnasında atı ve nvidia ekrankartı 3D dstegıotomatık kuruluyor. baslangıcta dagıtım tanıyor ekran kartını ve kuruyor.. 3d destegı surucu olmayan dıger kartlar ıcın sozum yok tabıkı

ıkıncı konu network asıstanı neden taramada wıreless ı gormuyor. surucu var herseyı neden elle gırmek zorunda kalıorum..ıste anlatmak ıstedıgım budur. surucusu mumkun olan ve bır conf programıolan tum donanım ayarları kusursuz yapıla bılmelı ve buna 3 d suruculerde dahıldır.. en temelozellıkler bunlar..

saygılar...