[Pardus-kullanicilari] Pardus

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
11 Kas 2006 Cmt 14:06:52 EET

Sat, 11 Nov 2006 13:58:09 +0200, "huseyin bilen"
<bilenhuseyin at gmail.com> :

> yüklediğimde bu sorun ile karşılaşmadım.Kısmi güncelleme ve kısmi pk
> kurulumlarından sonra 5 kez açılmama sorunuyla karşılaştım tabi bu
> sabah hariç.Acaba bu bir hata sayılabilirmi kurmadığım pk.ler ile
> bağımlılığı varmıdır.Teşekkürler
Aslinda sayilmamali, baglanti sorunlari yasiyorsaniz Pisi'ye once tum
guncellemeleri indir, sonra kur diyebilirsiniz.

pisi -f up
pisi up

seklinde calistirirsaniz, -f (--fetch-only) oncelikle paketleri sadece
indirecektir ama kurmayacaktir. Sonra tum paketlerin indiginden emin
olduktan sonra guncelleme yapabilirsiniz.

Ontanimli olarak once tum guncellenecek paketleri indirsin, sonra
guncellemeyi yapsin diye bir oneriniz olabilir tabii, onu hata raporu
olarak girebilirsiniz.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693