[Pardus-kullanicilari] Pardus

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Kas 2006 Cmt 13:58:09 EET

Arkadaşlar
Pardus web sayfasında Pardus1.1 Alpha 3 e kadar tarih mevcut fakat Pardus
1.1 Beta nın karşısına tarih konmamış.Herhalde aceleye gelmiş olmasından
unutuldu kanısındayım.Şu anda beta yı indiriyorum sabah Pardus 1.1 alpha 3
lerden ikisi yine güncellemelerde sonra sıksık olduğu gibi kısmi pk yükleme
ve güncelleme sonrası açılışta açmayıp konsol ekrana düşüyor biraz uğraşıdan
sonra açabiliyorum. İşşallah betada kısmi güncelleme ve kısmi
pk.yüklemelerde bu sorunu yaşamayız.Güncellemelerin tamamını yapıp
Paketlerin tamamını yüklediğimde bu sorun ile karşılaşmadım.Kısmi güncelleme
ve kısmi pk kurulumlarından sonra 5 kez açılmama sorunuyla karşılaştım tabi
bu sabah hariç.Acaba bu bir hata sayılabilirmi kurmadığım pk.ler ile
bağımlılığı varmıdır.Teşekkürler