[Pardus-kullanicilari] yerel depo da ftp sunucu ayarları ve GİT

Nihad Karslı enki at r-3.org
10 Kas 2006 Cum 15:41:12 EET

doruk beyin açıkladıgı gibi yerel depomu oluşturdum (kde dil dosyaları
dısında) 3.0 gb bir ftp dosyam oldu ve sunucum calışır halde.

servisler çalışıyor ancak pisi dosyaları yenilerken toplu yada miktarı
yuksekse bu işi yapamıyor ve bana arşiv adresini kontrol edin yada
sunucunuzdaki yetkilerinizi diye hata mesajı veriyor.

belgeler org daki belgelerden bu işi beceremedim benim ayarlayacagım ftp
sunucumu rsync mi anlayamadım.

sevicelere bakarken
git             - GIT - the stupid content tracker    diye bir sevisde
gordum ne işe yarar bu alet ismi çok hoş.