[Pardus-kullanicilari] pisi güncellemeleri görmüyor

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
10 Kas 2006 Cum 01:24:05 EET

Fatih Aşıcı wrote On 09-11-2006 11:31:
> 08 Kas 2006 Çar 22:53 tarihinde, Yılmaz Bilgili şunları yazmıştı:

> rebuild-db ile /var/lib/pisi altındaki bilgiler kullanılarak /var/db/pisi
> dizini yeniden inşa edilir. Eğer /var/lib/pisi dizinini
> silerseniz /var/db/pisi altındaki bilgileri geri getirmeniz mümkün değildir.
> Veritabanı ile ilgili sorunlar yaşandığı durumlarda /var/db/pisi dizininin
> silinip rebuild-db ile yeniden oluşturulması çözüm olarak sunulabiliyor.
> Sanırım hangi dizinin silinmesi gerektiğini karıştırdınız. Şu an
> başvurabileceğiniz tek çözüm Pardus'u yeniden kurmak ki bunu Alfa sürümü
> [...]

Aslında karıştırma değil. Sanırım önceki pisi sürümlerinde bu klasörler
pisi çalıştırıldığında yerlerine geliyorlardı. 3-5 defa bu yöntemle pisi
up yapabildiğimi hatırlıyorum. Herneyse, /var/lib/pisi nin orijinal
halini yerine koyup yeniden pisi rdb dediğimde hala güncelleme yok
diyor. Bu gece elle pisi'nin güncel halini yükledim. Hatta pisi it
paket-adı şeklinde elimde bulunan güncel cache'den istediğim paketleri
güncelleyebiliyorum da. Fakat çözülemeyen pisi sorunu beni hırslandırdı.
Windows vari bir çözümü kabullenemiyorum. Kurcalayarak (ençok öğrenmek
adına) ayağa kaldırabileceğime dair bir inancım var.

Bu arada kurulum sorun değil, yine yüklerim. Alpha yı kabullenerek
yüklediğimi daha önce belirtmiştim.

Selamlar.