[Pardus-kullanicilari] pisi güncellemeleri görmüyor

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
9 Kas 2006 Per 11:31:48 EET

08 Kas 2006 Çar 22:53 tarihinde, Yılmaz Bilgili şunları yazmıştı:

> Alpha'nın bilincinde olmakla birlikte üzüldüm bu duruma. Yok mudur başka
> kolay bir yolu acaba? Önceden sorun olduğunda da aynı şekilde bu
> klasörleri siliyordum ve depoyu eklediğimde herşey yerli yerine
> geliyordu. Kurulumu geri getiremesem bile daha fazla bilgi edinebilir
> miyim acaba?

rebuild-db ile /var/lib/pisi altındaki bilgiler kullanılarak /var/db/pisi
dizini yeniden inşa edilir. Eğer /var/lib/pisi dizinini
silerseniz /var/db/pisi altındaki bilgileri geri getirmeniz mümkün değildir.
Veritabanı ile ilgili sorunlar yaşandığı durumlarda /var/db/pisi dizininin
silinip rebuild-db ile yeniden oluşturulması çözüm olarak sunulabiliyor.
Sanırım hangi dizinin silinmesi gerektiğini karıştırdınız. Şu an
başvurabileceğiniz tek çözüm Pardus'u yeniden kurmak ki bunu Alfa sürümü
kurarken göze aldığınızı tahmin ediyorum.

İyi çalışmalar,
Fatih