[Pardus-kullanicilari] Pisi sorunu

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
3 Kas 2006 Cum 19:51:35 EET

03 Kas 2006 Cum 17:04 tarihinde, virüs spam şunları yazmıştı:

Merhaba virüs spam,

> Pisiyle güncelleştirme yaptığımda yada bir paket kurduğumda ilk başlarda
> sorunsuz kuruyor 100% geldiğinde öyle kalıyor.

spam bey, şu an geliştirme sürecinde olduğumuz için halen package-manager'ın
sorunları bulunuyor. Ama rc1 sürümü ile birlikte bir çok problemi giderildi
ve hızla daha stabil bir hale doğru gidiyor. Az kaldı, bir iki kritik
problemi de hallolduktan sonra package-manager sorunsuz kullanılabilir hale
gelecek.

> Bekliyorum uzun süre öyle
> kalıyor.Sonunda iptalée bassam İşlem iptal ediyor diyor bu sefer böyle
> kalıyor..
> OTURUMU kapatıp açmak zorunda kalıyorum.

virüs bey, bu sorun için Selim bey güzel ve pratik bir yöntem göstermiş.

> Bi kere oturumu
> kapatırken pisi çöktü dedi ve grafik ekranına geçemedi.Pardusu baştan
> kurdum.Birkaçkerede böyle olunca OTURUMU rahat açıp
> kapatıyordum.Ama bilgisayarı kapttığımda ve tekrar açtığımda yine grafik
> ekranına geçemeiyordu.Bu sorun yüzünden 1 haftada 4 kez format
> çektim.Şuanpardusu yeni kurmaktayım ve şimdi yine pisi öylece 100% de
> takılı :)

Sanırım bazı kritik paketlerin kurulumu yarı da kalmış. virüs kardeşim, bunlar
da geliştirme sürecinin sonuçları ne yazık ki. Tavsiyem comar, pisi,
package-manager içeren güncellemeleri bir süre daha konsoldan pisi
kullanarak yapmanız.

İyi çalışmalar,
- Faik