[Pardus-kullanicilari] Pisi sorunu

virüs spam virusspamster at gmail.com
3 Kas 2006 Cum 17:04:28 EET

Pisiyle güncelleştirme yaptığımda yada bir paket kurduğumda ilk başlarda
sorunsuz kuruyor 100% geldiğinde öyle kalıyor.Bekliyorum uzun süre öyle
kalıyor.Sonunda iptalée bassam İşlem iptal ediyor diyor bu sefer böyle
kalıyor.. OTURUMU kapatıp açmak zorunda kalıyorum.Bi kere oturumu kapatırken
pisi çöktü dedi ve grafik ekranına geçemedi.Pardusu baştan
kurdum.Birkaçkerede böyle olunca OTURUMU rahat açıp
kapatıyordum.Ama bilgisayarı kapttığımda ve tekrar açtığımda yine grafik
ekranına geçemeiyordu.Bu sorun yüzünden 1 haftada 4 kez format
çektim.Şuanpardusu yeni kurmaktayım ve şimdi yine pisi öylece 100% de
takılı :) Pisiyi
silip internetten eğer varsa download edip baştan kurabilirmiyim??Ya da
başka ne gibi çöüm yolları var.YARDIIIM!!!İnşallah cevabınızı görmek için
bilgisayarı yeniden açabilirim..:)
İyi çalışmalar...