[Pardus-kullanicilari] pardus u cd ' ye onartmak!

Onder Oz onderoz onderoz at zmail.sk
2 Kas 2006 Per 16:45:26 EET

Selam,

Ctrl+Alt+F1 bastiginizda konsol ekrani gelmesi gerekli onunuze.
oncelikle burada kullanici adinizi ve sifrenizi bir deneyin.
olursa :
 kendi dosyalarinizi bir yere yedekleyin
olmazsa :
 root olarak acin bilgisayari.
 pisi up
 yemezse : pisi up --ignore-package-conflicts

tekrar kapatip acin, buyuk olasilik calisacaktir.