[Pardus-kullanicilari] pardus u cd 'ye onartmak!

remzi kavcýoðlu ritzmo91011 at gmail.com
2 Kas 2006 Per 15:41:12 EET

herkese selam
bi konuda yardıma ihtiyacım vardı, vakit ayırıp yardım edene şimdiden çok
teşekkürler

jargona tam hakim olamadığım için tam olarak yapmak istediğimi aktaracam

şimdi ben öğrenmekteyim, e öğrenirken işin içinden çıkamayacağın dertler
açarsın çokça

ben ne akla hizmetse
yakuake de
root olarak pisi clean (hay basmaz olaydım bozuk kilitleri temizlermş) ve
delete--cache yaptım
ondan önce mozilla grubunda thunderbird ve firefoxta açılmama gibi sorunlar
vardı
makineyi kapatım
açılınca şifre girilern yere kadar ilerliyor şifreyi doğru yazmama rağmen
açılmıyr tekrar şifre sayfası geliyor

ben yaptıklarımı tabiri caiz se elimdeki pardus 1.0 kurulan cd ye onartmak
istiyorum. cd den boot olacak şekilde ayarlı makinemde,

kayıtlı kişisel ayar ve dosyalarımı kaybetmeden bunu nasıl başarabilirim

tekrar herkese çok teşekkürler

--
remzi