[Pardus-kullanicilari] Açılış sorunu

serhat gül serhatgul26 at gmail.com
31 Mayıs 2006 Çar 16:43:34 EEST

serhat gül wrote On 30-05-2006 09:48:
> arkadaşlar bilgisayarı açtıktan sonra grub ekranı geliyor burada
> pardusu seçiyorum ama açılmıyor reset ettikten sonra tekrar seçince
> açılıyor. her seferinde iki kez uğraşıyorum. bu neden kaynaklanıyor.
> bilenlere duyurulur. tşk.

Atamert Ölçgen demiş: Açılmıyor derken hiçbirşey yazmadan öylece kalıyor mu?
Ya da hangi
noktada takılıyor?

ilgine teşekkürler
grub ekranı açılıyor sonra burdan pardusu seçince sol köşede pardus simgesi
olan ekrana geçiyor. burda takılıyor. ama reset yapınca tekrar pardusu
seçince sorun olmuyor. Ayrıca grub ekranında win seçince bu sorunlar
olmuyor. teşekkürler.
--
               Serhat GÜL
     www.eskisehiregitim.gov.tr