[Pardus-kullanicilari] Yanýtlayamama Sorunu...

Hayrettin KÖROÐLU hayrett at gmail.com
31 Mayýs 2006 Çar 16:38:16 EEST

Ömer Fadıl Bey Kardeşim;

Bana gelen toplu mektupta yaklaşık 8 adet mektup bulunuyor. Ben zaten o
dediğiniz metin kutusu alanından yazarak cevaplıyorum (yanıtlama işlemi).
Ama cevabımın hangi mektuba karşılık olarak verildiğini nasıl belli
edeceğim? Aynı başlığı elimle düzenliyorum, ama cevabım, gelen toplu mektuba
verilmiş gibi görünüyor. Yani özel olarak sizin mektubunuza cevap
veremiyorum. Nasıl bin mantık kullanmam gerekir?

Teşekkürler...