[Pardus-kullanicilari] kernel güncellemesinde sorun var

narkozcu ky nedimky at gmail.com
30 Mayýs 2006 Sal 12:09:04 EEST

Pisi'nin yeni versiyonunu yüklememiz için ne yapmamız lazım. python-bsddb3 2
defa tekrar derleyip kurdum, depodan tekrar kurdum ama aynı uyarı devam
ediyor. Daha önce listeye doğrudan yazdım ama cevap alamadım. Barış bey
epostanızada yollayacağım.
pardus nky # pisi install pisi-1.1_beta6-32.pisi -d
DEBUG: PISI API initialized
DEBUG: A = ['pisi-1.1_beta6-32.pisi']
Bağımlılıkları sağlamak için bu minimal paket listesi
 verilen sırada yerleştirilecek:
python-bsddb3
Devam etmek istiyor musunuz? (evet/hayır)e
DEBUG: A = set(['python-bsddb3'])
Ä°zleyen paketleri yeniden yerleÅŸtirmiyorum:python-bsddb3
YerleÅŸtirilecek paket yok.
digraph G {
pisi[ label = "pisi(1.1_beta6,32)" ];

}
Yerleştirme sırası: pisi
pisi paketi, versiyon 1.1_beta6, sürüm 32, inşa None yerleştiriliyor.
Paket pisi python-bsddb3rel >= 2 bağımlılığını sağlamıyor.
pisi için bağımlılıklar sağlanmadı.
Program sonlandırıldı.
pisi.atomicoperations.Error: Paket yerleÅŸtirilebilir durumda deÄŸil.
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Geri-iz:
  File "/usr/bin/pisi", line 76, in ?
    cli.run_command()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/pisicli.py", line 108, in run_command
    self.command.run()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/cli/commands.py", line 416, in run
    pisi.api.install(self.args, ctx.get_option('reinstall'))
  File "/usr/lib/pardus/pisi/operations.py", line 53, in install
    return install_pkg_files(packages)
  File "/usr/lib/pardus/pisi/operations.py", line 158, in install_pkg_files
    atomicoperations.install_single_file(dfn[x])
  File "/usr/lib/pardus/pisi/atomicoperations.py", line 321, in
install_single_file
    Install(pkg_location).install(not upgrade)
  File "/usr/lib/pardus/pisi/atomicoperations.py", line 102, in install
    self.check_relations()
  File "/usr/lib/pardus/pisi/atomicoperations.py", line 160, in
check_relations
    raise Error(_("Package not installable"))
DEBUG: PISI API finalized