[Pardus-kullanicilari] kernel güncellemesinde sorun var

Barýþ Metin baris at pardus.org.tr
30 Mayýs 2006 Sal 00:38:57 EEST

Salı 30 May 2006 00:32 tarihinde, DDoS Attacker By Jituxramon şunları
yazmıştı:
> superuser olark konsolu aç
> kısıtlı bir hesaptan bağlanıyorsun

Alınan hata ile alakası yok. Arşiv hatalı indirilmiş.

> linux-2.6.15.tar.bz2     100% MB/s bitti.
> Arþiv açýlýyor... Proðram sonlandýrýldý.
> unpack: check_file_hash baþarýsýzlýða uðradý.
>
> yeni urduðum pardus'ta denedim eksik bir þey mi var yardým lütfen.

Aynı komutu tekrar vermeniz halinde dosya tekrar indirilecektir. Hangi sürüm
pisi kullanıyorsunuz? PiSi ile ilgili bir hata bildirirken --debug
parametresini kullanmanız da faydalı olacaktır.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin