[Pardus-kullanicilari] Bu Listeye Alıntı Yaparak Nasıl Mesaj Yazılır ?

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
28 Mayıs 2006 Paz 18:16:54 EEST

Merhaba

Alıntı yapmak için iki seçeneğiniz var.

1. En tepedeki araç çubuğunda bulunan "Cevapla" düğmesine tıklamak.
2. Yanıt verilecek e-posta ekranda okunabilir durumda iken Control-R
tuşunu kullanmak.

Her iki işlem de eski e-postayı alıntılayacak ve sizin uygun şekilde
yeni e-postanızı girebileceğiniz bir pencere oluşturacak. Bundan sonra
e-postanızı yazıp gönderebilirsiniz.

İyi çalışmalar
Görkem