[Pardus-kullanicilari] Bu Listeye Alıntı Yaparak Nasıl Mesaj Yazılır ?

mahmut atalay sŸenkul senkul at gmail.com
28 Mayıs 2006 Paz 18:14:42 EEST

Herkese Merhaba ;

Listede zaman zaman, daha önce yollanmış mesajlardan alıntı yapılarak
yazılmış mesajlar görüyorum. Ben de bazen alıntı yapmak ihtiyacı
hissediyorum. Thunderbird ile okuyorum mesajları ve bulabildiğim tek
yöntem şu:
Okumakta olduğum bir iletinin üzerine (adının değil, ileti metninin) sağ
tıklayıp "Yeni olarak Düzenle" demek. Ama bu yöntem iletiyi kopyalayıp
kendi iletime yapıştırmakla aynı şey.
-Gördüğüm bazı iletilerde ise alıntı yapılmış ve alıntının başında
örneğin "Ahmet Topal wrote on 26-02-2006 20:36" şeklinde bir ifade
yeralıyor ve alıntı metninin sol tarafında da aşağı doğru inen ve alıntı
boyunca devam eden renkli bir çizgi söz konusu. Hatta alıntı
girintilenmiş halde.

Bu şekilde alıntı nasıl yapılır ? Yoksa Thunderbird ile olmaz mı ?

Cevaplarınız için teşekkür ediyorum :) .