[Pardus-kullanicilari] Bilgisayar kendi kendine resetleniyor ve bir hata mesaji

abdullah.teke at ege.edu.tr abdullah.teke at ege.edu.tr
27 Mayıs 2006 Cmt 21:16:00 EEST

iyi gunler benim soyle bir problemim var. Elimde Datron Aero Marka bir
notebook var ve gecenlerde pardus 1.0 kurdum. Kurulum sirasinda "PCI:
Failed to allocate mem resource #6:20000 at d0000000 for 0000:01:00.0" gibi
bir hata verdi fakat kurulum basarili bir sekilde tamamlandi ve su anda
kullaniyorum. Ayni hata bilgisayari acip kapatirken yine cikiyor ve alet
aciliyor. Boyle bir durumla karsilasan oldu mu acaba? İkinci olarak
bazen makine kendiliginden resetleniyor. Dikkat ettim ozellikle
apollon'dan veri indirirken birden bire alet kendini resetliyor. Ayrica
gecenlerde mplayer  ile bir film izlemek istedim, fakat yine filmin bir
bolumunde makine kendi kendini resetledi. Ayni filmi slackware+mplayer ile
gayet rahat bir sekilde izledim."/var/log/messages" ve "/var/log/syslog"
dosyalarini inceledim fakat kayda deger bisey yok. Problem neden
kaynaklaniyor olabilir. Herkese iyi calismalar.