[Pardus-kullanicilari] Burada Sorulan Sorulara Cevap Verilir..

Yahya ERTURAN e.centre at yahoo.it
27 Mayıs 2006 Cmt 18:09:20 EEST

Mahmut Atalay arkadaşımızın ellerine sağlık, durumu çok güzel ifade
etmişsiniz. Bir iki noktanın altını çizmek istiyorum:

Gönüllülük Esasıdır Linux'u, bizi buraya getiren ve toplayan. Yazılım kadar
kullanıcıları da özgürdür. Cevap verip vermemek özgür seçime kalmış bir şey.
Ben de windows'tan memnundum. Source-foge'tan indirdiğim programlar da pekala
işimi görüyordu. Ama şimdi Pardus kullanıyorum hem evde, hem ofiste. Bu benim
seçimim. Buradaki topluluk, bilgisini paylaşmaktan keyif alıyor ve üşenmiyor.
Onlar sayesinde şimdi Pardus kullanıyorum, en azından ben. Kurmadan üye oldum
bu listeye, sorularımı sordum, cevaplarını aldım. Alamaya da bilirdim, burada
mesele şu. 1994'e çekelim çizgiyi Win3.1'e. Şimdi XP var. 10 Seneden fazla
bir süre. Bu rahatlıkta bir XP için 10 sene bekledik. Sorduğumuz bir sorunun
cevabı için de herhalde bir 10 gün beklemek özgürlüğe bir borç olsa gerek.
Elbette herkes gibi, ben de sorularıma çayımı koyup gelene kadar ki süre
içerisinde de cevap aldım, bazen alamadım da. Buradan yola çıkarak benle aynı
sorunu olan yeni bir arkadaşa yardımcı olabilmek için sabırsızlıkla
bekliyorum. Mesele bu yaşam stili için değer mi değmez mi? Önce bunları
düşünelim, hem yöneticileri hem biz üyeleri bundan sonra  yargılayalım. Önce
adil olalım, sonra özgür olalım.
--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, BSc, AMIEx

Bu mesaj UTF-8 ile kodlanmıştır. | This message encoded with UTF-8.