[Pardus-kullanicilari] burada sorulan sorulara neden cevap verilmez

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
26 Mayıs 2006 Cum 07:39:12 EEST

> saygin öçalan wrote On 25-05-2006 20:52:
> ya ne zamandan beri linuxe heyecanla geçmeye çalışıorum ve aile düzenimi
> bile bozdum fakat pardus kullanıcılarına ulaşmak ne mümkün arkadaşlar
> niye sorulan soruya bir cevap verilmez. windows en iyisi diyorum ve
> üstüne de yok. bir tıklama ile bütün bir sürücüyü kuruyorsunuz. allah
> kahretsin ya. kendi milletimizin işletim sistemini kullanalım diyoruz.
> hatta okulun labartuvarına bile kurcaktım ama bu bir tek destek olan
> yok. biraz ciddiye alında türkiyeye yayalım bu pardusu ama bu
> performansla nanay.

irc.freenode.net #pardus
bu kanala gelirseniz elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız. akşam
saatlerinde genelde paketciler, deneyimli kullanıcılar geliyor.. Biz cevap
veremezsek www.pardus-linux.org adresi var forumlarında biraz araştırma yapıp
bilgi varsa bulabilirsiniz yoksa üye olup sorunuzu sorabilirsiniz.

İyi çalışmalar