[Pardus-kullanicilari] burada sorulan sorulara neden cevap verilmez

İsmail Dönmez ismail at pardus.org.tr
25 Mayıs 2006 Per 21:00:27 EEST

saygin öçalan wrote On 25-05-2006 20:52:
> ya ne zamandan beri linuxe heyecanla geçmeye çalışıorum ve aile düzenimi
> bile bozdum fakat pardus kullanıcılarına ulaşmak ne mümkün arkadaşlar
> niye sorulan soruya bir cevap verilmez. windows en iyisi diyorum ve
> üstüne de yok. bir tıklama ile bütün bir sürücüyü kuruyorsunuz. allah
> kahretsin ya. kendi milletimizin işletim sistemini kullanalım diyoruz.
> hatta okulun labartuvarına bile kurcaktım ama bu bir tek destek olan
> yok. biraz ciddiye alında türkiyeye yayalım bu pardusu ama bu
> performansla nanay.

Sorduğunuz soruyu insanlar bilmeyebilir, herkesin bir hayatı var
farkındasınız sanırım 24/7 bilgisayar başında değil kimse ( öyle olsak
bile mail okumak/cevaplamak zorunda değil hiçkimse ). Hata raporları
için Uluzilla [ http://bugs.pardus.org.tr ], Kullanıcıların bildiklerini
paylaştıkları PardusWiki [ http://www.pardus-wiki.org ] ve Pardus Forum
[ http://www.pardus-linux.org ] gibi kaynaklar da mevcut. Bu tür
mesajların ne size ne de bir başkasına faydası olmaz.

Bu arada tavsiye GMail'dan bir mail hesabı alıp UTF-8 kodlamasıyla mesaj
yazmanız.

/ismail