özür'lü bir giris

Mustafa Erhan nallica mustafaerhan_nallica at hotmail.com
22 Mayıs 2006 Pzt 23:27:51 EEST

sanırım mandrake yada diğer bir dağıtım
altında (Pardusta geçerli)
wine paketlerini kurarsanız ve eta programına çift
tıklayıp birlikte aç diyip wine yazarsanız
sanırım emulator yardımı ile
çalışır.
onun haricinde tavsiyem linux için yazılmış muhasebe
programlarını kullanmaktır.
winetools winelib gibi paketleride unutmayın.
pisiKGA da aratıp seçip kur diyeceksiniz.