özür'lü bir giris

birben s birben_s at hotmail.com
22 Mayıs 2006 Pzt 23:22:46 EEST

oncelikle damdan duser gibi mail attigim icin kusura bakmayin. 1 gunluk
kullaniciyim daha :)
benim pardus maceramin baslayabilmesi icin zorunlu bir durum soz konusun onu
danisip kaybolucam.

lisansli eta kullanicisiyim. muhasebe programi benim elim ayagim. pardus u
kurdum ve biraz inceledim.
hersey gayet guzel elbet sorunlar olacaktir ama sabirla cozulur diye
dusunurken eta programini calistiramadim.

eta yi arayip pardus u bilip bilmediklerini sordum bilmediklerini
soylediler. linux cekirdegi uzerine kuruldugunu anlatip eta nin calisip
calismayacagini sordum. zira bosa zaman harcamak istemiyorum.

calismaz dediler. mandrake ile calisiyormus ama. bir emulator ile deneyip
calismadigini gormezsem icim rahat etmez. yardiminiz dokunabilir mi ?
bileniniz var mi?

tesekkur eder saygi ve sevgilerimi paketlerim :)

En etkili ve güvenilir PC Korumayi tercih edin, rahat edin!
http://www.msn.com.tr/security/