[Pardus-kullanicilari] Print

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
22 Mayıs 2006 Pzt 19:33:42 EEST

Ben de aynı sorunu yaşıyorum...

Firefoxta hiçbir siteden çıktı alamıyorum. Ha çevrimiçi bir site, ha yerel
html dosyası farketmiyor. Ben de firefoxta farklı kaydet diyerek konquerordan
açarak yazdırıyordum sanırım...

Başka yaşayan var mı? Sanırım bunu uluzillaya bildirmeyi de unuttum :) Aslında
benim firefoxumun sorunlu old. düşünüyordum. Mesela Flash reklamları da
sorunlu, üstüne gelince aşağıya doğru açılıyor ve hiç kalkmıyor. Kalksa bile
yerinde beyaz iz kalıyor, altındaki şeylere ulaşılamıyor(ancak tab ile
ulaşabiliyorum)