[Pardus-kullanicilari] Print

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
22 Mayıs 2006 Pzt 19:22:59 EEST

Arkadaşlar
Gelen mailleri yazdırmak istediğimde gmail e geçeliberi Mozzilada yazdır
dediğimde yazıcıya gönderiyor yazım gerçekleşmiyor eğer gmail ile gelen ek
değil direk mail i yazdıracaksam gmaildeki sağda mevcut yazdırı seçince
yazıyor ekinde geleni yazdırmam ise mümkün olmuyor Bugün hotmail ile gelen
dosyayı açıp yazdırmak istediğimdede aynı sonucu verdi mecburen Opera web
browser ı açtım orada print ederken böyle bir sonuçla karşılaşmadım Bu
Mozzila ya özgü bir hatamı bilemiyorum.Aydınlatırsanız sevinirim teşekkürler