[Pardus-kullanicilari] Bilgi edinme

Barýþ Metin baris at pardus.org.tr
17 Mayýs 2006 Çar 14:43:20 EEST

Çarşamba 17 May 2006 11:47 tarihinde, İhsan Haluk AKIN şunları yazmıştı:
> Ahmet sende biliyorsun ki bu sorunun muhatabı sen değilsin.
> Resmi yollardan bilgiyi nası edineceğimi az çok biliyorum,
> ama böyle bir şey yapacaksam bunu avukat yolu ile
> yapmayı tercih ederim.

Sanırım muhattaplarınızdan biri benim...

Normal koşullar altında avukata ihtiyacınız yok ama sizin bileceğiniz iş :).
Bu arada, sürüm zamanı ile ilgili bilgi edinmek için resmi yolları
kullandığınızda da yine bizden bir cevap alınacağını ve cevabımızın
değişmeyeceğini rahatlıkla söyleyebilirim: "Teknik işler tamamlandığında
sürüm çıkacak!". Bunun başka bir açıklaması yok, defalarca söylediğimiz gibi
1.0 sonrası ciddi kabul edilebilecek bir altyapı değişikliğine gittik.
İleriki sürümlerin geleceği için bu gerekliydi. Bu nedenle öngöremediğimiz
problemlerin çıkması muhtemeldi, çıktı. Sürüm tarihi bu yüzden belirsiz. Biz
açıklayana kadar da belirsiz kalacak. Şimdi ister avukatınız aracılığı ile
ister doğrudan bilgi edinme hakkınızı kullanabilirsiniz. Aynı cevabı
yinelemekten çekinmeyeceğim.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin