[Pardus-kullanicilari] Bilgi edinme

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
17 Mayýs 2006 Çar 12:25:46 EEST

İnanırmısınız şu anda sadece sabırla Pardus 1,1'in çıkmasını bekliyorum. Ne
zaman çıkacağı, neden geciktiği ve bunun gibi konularda çok fazla soru
sormak ne biz bekleyenlerin ruh sağlığını iyi etkiliyor, ne de
geliştiricilere olumlu motivasyon oluyor( En azından ben öyle
tahmin ediyorum ).

Posta Listesinde tek bir yazıyı bekliyorum, oda Pardus 1,1 çıktı.

Bu süreçte oldukça yoğun bir durumda olan geliştiricilere kolaylıklar
diliyorum.