[Pardus-kullanicilari] Bilgi edinme

Ýhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
15 Mayýs 2006 Pzt 17:52:46 EEST

Pazartesi 15 May 2006 17:28 tarihinde Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> Merhaba
>
> Pazartesi 15 May 2006 13:13 tarihinde, İhsan Haluk AKIN şunları yazmıştı:
>
> Kesin tarih isteyen insanlara verilen onca cevaptan sonra bu iletiyi
> göndermeniz bile başlı başına gözardı etmek için bir sebep.
Demek ki insanlar tarih bekliyor, verilen cevaplardan tatmin olmuyorlar.
Göz ardı eden eder derim, söylemeye hacet yok.

> Kime göre?
insanlara göre.

> Yapılacaklar listesi bitince çıkacak, çıktığında geçiş prosedürü
> açıklanacak ya da sıfırdan kurmanız istenecek, yüklediğiniz ya da yüklemek
> istedikleriniz için şimdiden plan yapabilirsiniz.
Ortada olmayan bir şey için plan yapılabilir mi? Sıfırdan yüklenecek ise
şimdiden niye boşuna bir şeyler yükleyeyim? Bunu öğrenmek
hakkım değil mi?

> Geçen hafta denedim;
> - Yedek alma   ~30dk.
> - Pardus kurma   ~20dk.
> - Yedekleri yerine koyma   ~15dk.
> - Sistem güncellemeleri (pisi, comar ve diğer yazılımlar)   ~1sa.
> (! 256K ADSL ile, eğer daha hızlı bağlantınız varsa süre kısalacaktır.)
Bu tamamen senin datalarının, programlarının ve bunların yapılarıyla alakalı
bir şey. benim sadece yedek almam 2,5 saati bulabilir. ihtiyaç durumunda
onları yerine koymak ise....

> Toplam: 2-2.5 saat.
>
> Sevgiler

Neyse ben hakkımı kullandım. Artık gerisini başkası düşünsün.

Kolay gelisin.

ihsan.