[Pardus-kullanicilari] Bilgi edinme

Ahmet AYGÜN ahmet at kivi.com.tr
15 Mayýs 2006 Pzt 17:28:17 EEST

Merhaba

Pazartesi 15 May 2006 13:13 tarihinde, İhsan Haluk AKIN şunları yazmıştı:
> Ben bu soruyu geyik olsun diye sormadım. Kimsenin
> çalışmasını kötülediğimi düşünmüyorum. Sadece planlarımı
> yapmak için istedim.
Kesin tarih isteyen insanlara verilen onca cevaptan sonra bu iletiyi
göndermeniz bile başlı başına gözardı etmek için bir sebep.

> Hem kararsız bir tarih söylemek değişebileceği
> bilinen bir kararlı tarihten daha kötü bir yaklaşımdır.
Kime göre?

> Benim bilmek istediklerim, çıkış tarihi 1.0' dan 1.1' e geçişin nasıl
> olacağı, buna göre sisteme yüklediğim ve yüklemek istediğim şeylerin
> planlarını yapmak istiyorum.
Yapılacaklar listesi bitince çıkacak, çıktığında geçiş prosedürü açıklanacak
ya da sıfırdan kurmanız istenecek, yüklediğiniz ya da yüklemek istedikleriniz
için şimdiden plan yapabilirsiniz.

> Bir sistemi sıfırdan kurmak insanın bayağı bir vaktini alıyor.
Geçen hafta denedim;
- Yedek alma   ~30dk.
- Pardus kurma   ~20dk.
- Yedekleri yerine koyma   ~15dk.
- Sistem güncellemeleri (pisi, comar ve diğer yazılımlar)   ~1sa.
(! 256K ADSL ile, eğer daha hızlı bağlantınız varsa süre kısalacaktır.)

Toplam: 2-2.5 saat.

Sevgiler
--
Ahmet AYGÃœN - ahmet_kivi.com.tr