[Pardus-kullanicilari] Openoffice resim ekleme bulamama

Erdem Tezcan erdem_tezcan at yahoo.com
7 Mayıs 2006 Paz 23:12:42 EEST

Resimleri internet sitesinden kopyala yapýþtýr yapýnca bende de bu sorun oluyor. Aslýnda oraya internet adresini kopyala yapýþtýr yapýyor ve dosyayý daha sonra açtýðýmda eðer internet baðlantýsý o an yoksa resmi göstermiyor.
Ýnternetten dosyalarý open ofis'e kopyala yapýþtýr yaparken internet adresinin deðil de resmin dosya içine kopyalanmasýnýn bir yolu yok mu. Beni çok sinirt eden bir durum bu.

Burak Su <mburaksu at gmail.com> wrote: bilerek yazmýyorum. sadece bir tahmin. resimlerin dosyayla ayný klasorde olmasý gerekebilir. dosyayý taþýdýysanýz vb bir durumda boylebir sey olabilir.
pazar aksamý bu saatlerde mail grubunda pek fazla kimse olmuyor. acil olabilecegine dayanarak bilmeden denemden umarim faydam dokunur diye yaziyorum. daha dogru ve kesin yanit icin yarini beklemeniz gerekebilir...

Saygilarimla....

On 5/7/06, Emre Aladað <aladagemre at gmail.com> wrote: Pazar 7 May 2006 22:00 tarihinde, erkin tek þunlarý yazmýþtý:
> Selam,
> daha önce yazýlmýþtý ama bulamadým,
>
> Resim eklediðim belgeyi yine açtýðýmda bulamadý. Baðlantý ile ilgili bir
> durum sanýrým.
>
> Ne yapmak gerekiyor?
> Bu istenen bir davranýþ olabilir, hangi durumlarda bunu aktif yapabilir
> hangi durumlarda dosyaya gömebiliriz?
>
> --
>  www.fotograf.web.tr

Bende de benzer bir durum var. Resim ekleyince, resim gözükmüyor, yerine
resmin boyutu kadar bir dikdörtgen(fotoðraftaki gibi) ve üzerinde Grafik 1
Grafik 2 vs adlandýrmalar yazýyor...

Emin deðilim ama galiba oOo2.0.2'ye geçince oldu. Resimleri görme þansýmýz yok
mu?