[Pardus-kullanicilari] Openoffice resim ekleme bulamama

Burak Su mburaksu at gmail.com
7 Mayıs 2006 Paz 22:27:14 EEST

bilerek yazmıyorum. sadece bir tahmin. resimlerin dosyayla aynı klasorde
olması gerekebilir. dosyayı taşıdıysanız vb bir durumda boylebir sey
olabilir.
pazar aksamı bu saatlerde mail grubunda pek fazla kimse olmuyor. acil
olabilecegine dayanarak bilmeden denemden umarim faydam dokunur diye
yaziyorum. daha dogru ve kesin yanit icin yarini beklemeniz gerekebilir...

Saygilarimla....