[Pardus-kullanicilari] GPRS İnternet

Hikmet Temiz hikmettemiz at maliye.gov.tr
3 Mayıs 2006 Çar 15:39:04 EEST

 Zamanımız İletişim çağı ve gittikçe kablolardan daha da uzaklaşıyoruz. Bu nedenle her türlü kablosuz teknolojinin yeni PARDUS 1.1 de ilave edilmiş olması lazım GPRS kullanıcıları için şu ana kadar bir çözüm bulunmuş değil (Öeneğin BLUETOOTH ve USB DATA KABLOSU ve KIZILÖTESİ üzerinden GPRS) ve bazı arkadaşlar da wireless (Sadece İntelin wireless'i tanıyor) bağlantısı yapamıyorlar ve sürekli forumlarda çözüm bekliyorlar ve bu sorunlar bu problemi yaşayan arkadaşları başka linux versiyonlarına (Knopix v.s.) yönlendiriyor (Örneğin ben bir notebook aldım ve 6 ay TELSİM den GPRS hakkı kazandım ama PARDUS tan bağlanamıyorum ve bitmesine 3 ay kaldı). Bunun önüne geçebilmek için bence en önemli olan her türlü iletişimin sağlandığı bir PARDUS olacaktır. İletişim sağlandımı diğer çözümler kendiliğinden hallolacaktır.  Ben şahsen Windows üzerinden bağlanıp PARDUS ta yaşadığım sorunları size yazmayı açıkçası garip buluyorum. Sizce haklı sayılmazmıyım..... Her türlü iletişim problemleri aşımış bir PARDUS 1.1.' den bağlanmak herkesin istediği bir durum olsa gerek. Geliştiricilere teşekkürlerimi sunarım. Saygılarımla.........