[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
2 Mayıs 2006 Sal 16:29:02 EEST

 Merhaba,

Salı 2 May 2006 16:09 tarihinde, Yasin Bahtiyar şunları yazmıştı:
> Merhaba,
> Bir x700 kullanıcısı olarak aynı sorunu ben de yaşakmaktayım. Bu konuyla
> ilgili hata raporu uluzilla da yer alıyor fakat henüz çözüme ulaşmış değil.
> Bir sonraki sürüm (Pardus 1.1 ) de bu konuya bir çözüm getirileceği
> ümidiyle bekliyorum.
> Hatanın generic ati veya radeon sürücülerinin x700 ile çalışmamasından
> kaynaklandığını tahmin ediyorum.

 xorg 6.9 serisinde ati ekran kartlarının "bazılarında" kartın hafızası
64MB'dan büyük ise sistemi kilitleyen bir hata vardı. Gerekli düzeltmeler
yapıldı ancak henüz yeteri kadar farklı donanımda test etmediğimiz için hata
raporunu kapatmadım.

 Pardus 1.1'de bu sorun düzelmiş olacak.