[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Yasin Bahtiyar yasinbahtiyar at gmail.com
2 Mayýs 2006 Sal 16:09:51 EEST

Merhaba,
Bir x700 kullanıcısı olarak aynı sorunu ben de yaşakmaktayım. Bu konuyla
ilgili hata raporu uluzilla da yer alıyor fakat henüz çözüme ulaşmış değil.
Bir sonraki sürüm (Pardus 1.1 ) de bu konuya bir çözüm getirileceği ümidiyle
bekliyorum.
Hatanın generic ati veya radeon sürücülerinin x700 ile çalışmamasından
kaynaklandığını tahmin ediyorum.
Gentoo üzerine ati fglrx sürücüleriyle ekran kartını rahatlıkla
kullanabiliyorum. Daha önce de gözlemediğim üzere Ubuntu ve suse de ekran
kartı düzgün algılanabiliyor fakat hangi sürücüleri kullanıyorlar henüz
inceleyebilmiÅŸ deÄŸilim.
Herkese kolay gelsin...

02.05.2006 tarihinde ersin özkan <ersininmaili at hotmail.com> yazmış:

> FSC amilo m 1450 dizüstü bilgisayarım var. ekran kartı X700.
> pardus bunun ekran kartını görmedi.
> ne yapabilirim????

Yasin Bahtiyar
Yıldız Technical University