[Pardus-kullanicilari] Program ekle kaldır modülü

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
26 Mar 2006 Paz 19:18:56 EEST

Sayın Arkadaşlar
Program ekle kaldır modülü yüklenemedi ibaresi yine ekranda belirdi daha
önce üc gün beni uğraştırmış çözüm getiremeyince Pardus u yeniden kurmuş ve
bugün kuralı  uğurlu sayı üç aynı problem karşımda Açılan tablodaki
ayrıntıları aynen aktarıyorum
Hata-TASMA-Pardus Yapılandırma Merkezi
Program ekle kaldır modülü yüklenemedi
Ayrıntılar
The diagnostics is:
Possible reasons  :

  . An error occoured during your last KDE upgrade leaving an orphaned
control module
  . You have old third party modules lying arround

Check these points carrefully and try to remove the module mentioned in the
error message.If this fails, consider connecting your distributor or
packager.

Evet bu KDE nin son upgrade inden kaynaklanan dikkatli olmamı  hata için
distributor veya paket hazırlayıcıyla bağlantı kurmamı uyaran bu problemi
nasıl aşabilirim.Yardım ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler

Sohbet ederken Messenger'da eglenin!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3147&XAPID=2533