[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

gökhan arslan rodi_387 at hotmail.com
26 Mar 2006 Paz 13:47:15 EEST

ben pardu 1.0 kurarken ekran karardı  ctrl alt (-)  (+)  tuşlarına basım
hama ekran çözünürlüğünü  ayarlıyamadım bu soruyu defalarça sordum daha
yanıtını alamadım lütfen  yardımçı olurmusunuz.

                                            işlemçi AMD 64 BİT
                            ANA KAR  ASUS
                             MANÜTÖR  LİKON

Bilgisayariniz Messenger ile oturma odaniz olsun! Hem sohbet edin hem
eglenin! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3147&XAPID=2533