[Pardus-kullanicilari] E-BAYANNAME HAKKINDA...

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
24 Mar 2006 Cum 15:13:15 EET

Bu anlatılanlardan da açıkça görebiliyorum ki bu eBeyanname uygulamasını
çok yaratıcı, çok saygıdeğer ve çok .NET programcılar hazırlamış. Java
(ortam bağımsızlığı) felsefesini en güzel bir biçimde uygulamalarına
aktardıklarına hiç kuşku yok. Herhalde EXE dosyası da CLASS dosyalarını
vermemek için self-extracting sıkıştırılmış dosya değildir. Böylece
kendini bilmez penguenler kaynak koduna ulaşıp windows bağımlılığını
kaldıramazlar.

Yaşasın e-Devlet! :-P