[Pardus-kullanicilari] E-BAYANNAME HAKKINDA...

Zuber Omurtak zuber.omurtak at gmail.com
24 Mar 2006 Cum 14:58:56 EET

Selam;

Bu java uygulaması ne hikmetse sadece java 1.4.2 versiyonunda
çalışabiliyor bunun gibi bizim yani e-devlet projelerimizin bir çoğu
java adında sadece windows tarafı düşünülerek yapılmış (ebyn
uygulaması Sun a ait olan java 1.4.2 ile çalışmakta ki zaten sitesinin
yardım dosyalarında var sanırım firefox a ilave edilen java bu
versiyona indirlirse çalışacak) Ama örneğin Emek sandığının  java
uygulaması Eczane ve hastaneler için olan Online olmasına rağmen
sadece Microsoft VM de çalışmakta

kolay gelsin